sestdiena, 2010. gada 27. novembris

I'm still here...

Omg man tagad tāds raudiens parāva,es tik ļoti gribu raudāt un raudāt un raudāt līdz dvēseles dziļumiem,jo emocionālas dziesmas ļoti aizskar manu mazo,trauslo sirsniņu,aww,I'm still here,tik ideāla,owowow.
Multenīte ir ideāla,un es jūtos mazliet piedirsta,vēlos izteikties,bet es nezinu vai tas šobrīd būtu nepieciešams,esmu viena,atkal..bet skatos šito muļtiku un skan galvā dziesmas vārdi- I'm still here,pārņem tādas kā emociju šalkas,vēlos tikt sadzirdēta,bet tomēr šaubos. Man ir tiiik auksti and pēdiņas ir nosalušas,bet es sildos. Man vēl nav nopirkti ziemas zābaciņi un ārā jau riktīgs sniegs. Man ir arī parasta jaciņa- nav ziemas,pavasara. Vienkārši psc,jādodas iepirkties. Negaidīju sniegu LV tiiiik fucking ātri,bet nujā,es vēlējos ziemu,es viņu saņēmu :D
Psc,piedirstā dvēsele....

1 komentārs: