pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

Would it be..

Ejot šorīt pa Rīgas [būsim konkrēti- Imantas] ielām,sajutos tādā kā tukšumā... Vēlos sev blakus kādu kurš spētu mani novērtēt...Sapratu,ka vēlos būt tomēr UK,pie viņiem. Viņi baigi foršie ir.
Ilgojos pēc Kristīnītes puncīša,drīz no viņa piedzims mazuļeitis- mans krustbērniņš. :]
Esmu soo happy,ka Kristīne man atļāva būt viņa krustmātei ;D
Liekas,kopš esmu LV,neviens ar mani nevēlas runāt. Tad excuse me...BAIGĀ JĒGA BIJA BRAUKT? :SSS
Domāju ātrāk braukt atpakaļ,tur mani novērtēja.
Nu labi,no sākuma kārtīgi izņirgājās :D Un nodzerstījās. ;D Bet tā viņi baaigi foršie cilvēki.
Ja Kikas bēbis būs puisēns,tad tur jau būs 10 puisēni unun 5 meitenes :D Sexuāli.
Man nav rakstnieka dotību,bet es vēlētos kaut tādas būtu.
Šodiena vispār ir tāda piedirsta un dvēsele sāp. Aj kā man riebjas urlas! :D
Gaidu mammu ātrāk no Īrijas,viņa solījās mani iepriecināt. Ceru,ka tā arī būs,jo man baiiigi skumji bez viņas.
Tāpēc jau es bieži nenakšņoju mājiņās,bet pie tantes. Vismaz nav jānīkst vienatnē,ja var nīkt trijatā! :D
Lose es esmu,jā. Un reāli,nešķiet,ka kādam baigi interesē tas,ka es te baaaigi izdrukāju savu piedirsto dvēseli,bet nu jā,pohuj,vismaz es spēju izlādēties šeit,neviena nekritizēta.
Aww es reāli ilgojos pēc LV,bet ne jau pēc urlām :D Bet tā tas laikam piederas pie lietas.
Pa šo laiku no 5.tā oktobra līdz pat 13. novembrim,paspēju būt arī 3 vai 2 dienu [īsti neatceros] izbraukumā ar Kristapu  ;DD bijām viesnīcelē,un paspēju apmaldīties ar suni,kurš mani aizveda ne uz to galu :D labi,ka beigās satikām Kristapu,kurš mājās aizveda :D Izgāju ārā ar suni uz 15 min,maldījāmies 3/4 stundas ;D
Es māku orientēties :D
So yeah,vēlos,lai kāds aizpilda šo tukšumu manī. :] xoxo,bye.
rīt moš kaut ko uzskricelēšu šeit,agaaain.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru