svētdiena, 2010. gada 21. novembris

I see...eyes are lying...

Can't ignore you craving...
Keep on falling.
Just human nature.

Listen...this is the sound of love,when human nature...to justify sex.
Tā kā ir sagadījies,ka uztaisīju blogu. Mm. Man ir emocionāls garīgais un arī fakts,ka tā dziesma mani iedvesmo ir vienkārši burvīga. [mm]

Šodienas emocijas ir dažādas,ir smieklu uzplūdi,ir dusmas un asaras.
Neviens jau nekad nezin,cik īstenībā katrs cilvēks ir izlējis asaras. Piemēram,par mani neviens droši neko nevar apgalvot.
Man šobrīd ir sarkana āda,hvz no kā :D
Es esmu fucking dīvaina,I know.

Biju prom,bet nevienu nesatiku...Gribējās mājās. Nu tādās mājās,kur ir visi mani mīļie. Bet tas,diemžēl,dažādu apsvērumu dēļ nav iespējams. Varbūt tāpēc,ka cilvēki ko gribu nemaz par mani neiedomājas?

Nevienas sms pēdējo dienu laikā no VIŅA. Nu omg. Viņam tiešām vienalga par mani,vai arī viņš izliekas?
Uzzināju,ka viņš šdn bija skaipā. Draņķīgi MAN. Zajebaaaal. :/
Nebiju mājās tajā laikā,bet viņš jau arī neko neraksta.

Reāli pēdējā laikā esmu pamanījusi,ka viens vārds un es uzreiz apvainojos or sadusmojos.
Tas laikam tāpēc,ka man viņa ļotiļoti trūkst un bez viņa es palieku debīla,jo apkārt ir mīlputniņi,bet man tāda cilvēciņa nav. ;//

Mana balss beigu beigās ir baigi nodzertā! Nav jau tā,ka baigi dzertu,bet nu tas jau pohuj. Tāpat ikdienā dzīvojos viena un reāli nav ko darīt,šņabīti arī legāli jau pārdod,soyeah,man jau labii.

Tātad viss šitais pēdējā laikā krājās manā sirsniņā. Man vienalga,patīk or nē,bet man ir aizdomas,ka šajā blogā būs arī manas dusmu izpausmes :D :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru