pirmdiena, 2010. gada 20. decembris

You broke my heart.

You broke my heart and you broke my life,too.
You know that I miss you by my side.

Tie vārdi ir tik ideāli. Un ideāli atbilst šai situācijai,kad man Tevis pietrūkst un reāli Tevis te nav.
Nav pilnīgi nekādu ziņu,bet Tu solīji piezvanīt. Un es gaidīju. Varbūt ne vienatnē,bet gaidīju.

I'd give up forever to touch you,you're the closest to heaven that I'll ever be.

I just don't wanna miss you tonight...

Tu esi vienreizējs un tik mīlīgs. Tava balstiņa...Tā reāli liek man nokust kā sniegpārsliņai uz zemes,jo tā ir kā narkotika,apreibinoša un dažreiz liekas,ka ar mani nerunā Tu,bet enģelis,some sort.
Dievinu to,kā tu iesmejies,jo tas uzreiz liek iedomāties Tevi. Kad katru reizi tu nomet klausuli,es vēlos aizskriet pie tevis,kaut pa visu sniegu,kaut plānās drēbēs,bet pie tevis un apķert Tevi. Nekad nelaist vaļā,bet parasti ar asarām nolieku savu galvu uz spilvena. Pat nezinu,kāpēc tā daru,bet tas laikam tāpēc,ka mani māc kaut kāda apziņa,ka Tevi nevaru dabūt un tas reāli morāli ietekmē.
Tu esi īpašs. Tu liec man justies labi un tu proti uzklausīt. Tu esi ideāls. Visās nozīmēs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru