ceturtdiena, 2010. gada 16. decembris

One heart to break.

The writing's on the wall
Those who came before
Left pictures frozen still, in time
You say you want it all
But whose side you fighting for ?
I sit and wonder why
There are nights, we sleep, while others they weep
With regret, repent, be strong
Cause we've got

Just you and I... Under one sky.. [H]

Žēl,ka es tevi tā gribu,bet neesmu vienīgā anyways.
I want you,I miss you already,bet tu tikai atsaki.

Tamramtram,in love.

Kāpēc tu nekad neesi tad,kad tu esi visvairāk vajadzīgs?
Tad,kad plīst sirds,tad,kad vēlos tuvību?
Tad,kad esmu brīva? Tad,kad vēlos tevi neizsakāmi?

Šaubos,ka tu jebkad šito murgu lasīsi,bet nu ... I LOVE YOU
un man piekāst ko domā citi. 






Varbūt esmu muļķīga,bērnišķiga,bet man ir tāda sajūta,ka tev jāpieder man! Mums dzīvē ir tikai viens cilvēks,kuram varam atļauties atdoties un atdot visu un izteikt galīgi visu,ko jūtam...
Tāds cilvēks šobrīd manā dzīvē esi Tu,no tevis galīgi neko neesmu slēpusi,esmu izrunājusi ar tevi galīgi visu,smējusies and stuff.

Ir viena iespēja,bet es negribu to pazaudēt,bet,jā,esmu gļēva,lai vispār kaut ko atzītu!
I'm just human,it's natural... /: I'm addicted to you.
Un tas nepāriet. Sorry.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru